Det Okända ( Rippln )

Hört talas om Rippln ännu?
Videon och ryktena sprids som en löpeld runt världen.. Kolla videon du med och bestäm sen om du också vill joina gänget - eller lämnas utanför. Det kostar gratis och kan man sen tjäna pengar på det - eller åtminstone ingå i ett nytt socialt nätverk, så har man ju bara vunnit på det, eller hur ?  Jag har fem invitationer att dela med mig av. Du kan få en av dem om du skickar ett mejl till [email protected] och lyckas övertyga mig om att jag är attraktiv på marknaden! haha, skoja bara. Du behöver bara be om en, så är den din! ;)
 
 
 
vi syns på rippln ! :)
Postat av: Annis

Kanske värt att testa :)


Svar: Ja varför inte, kostar gratis och gratis är gott ;)
deewa.blogg.se

2013-04-24 @ 17:53:16
Postat av: Rickard

Hejsan!

Visst är det verkligen intressant med Rippln.

Det kommer bli stort och spännande när appen kommer.

/Rickard

2013-04-26 @ 10:35:15 / http://www.rickardlovgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: